Libra Virtua

Az ügyviteli és vállalatirányítási rendszerek bonyolult szoftverek, amelyek telepítése, beállítása, oktatása és testreszabása, komoly időt és energiát igényel, mind a felhasználótól, mind a szoftver szállítójától. Egy ilyen rendszer bevezetése egy kis- és középvállalat számára sokszor jelentős beruházást és költséges üzemeltetést jelent. A LIBRA VIRTUA szolgáltatást azért hoztuk létre, hogy ezeket a hátrányokat kiküszöböljük: a beruházási igényt minimalizáljuk, az üzemeltetési és felhasználási költségeket pedig használat alapúvá tegyük.


A LIBRA VIRTUA lényege, hogy a vezető hazai integrált ügyviteli és vállalatirányítási LIBRA rendszerek bevezetéséhez és használatához mindössze Internet-kapcsolatra van szükség. A LIBRA VIRTUA biztosítja a szükséges LIBRA modulokat, az adatbáziskezelőt, a szerver-kapacitást, a mentést és archiválást, és minden más kapcsolódó szolgáltatást. A LIBRA modulok és a szolgáltatási csomag összeállítása a felhasználó igényeitől függ, aki a paraméterezett rendszerért használat alapú havi díjat fizet.


A LIBRA VIRTUA igénybe vételével a bevezetési idő és költség is csökkenthető: a bevezetési szolgáltatások bizonyos része a webes felhasználás miatt automatizálható, illetve önkiszolgáló módon érhető el, ugyanakkor az adott cég igényeihez való illeszkedést és a LIBRA testreszabását személyes konzultációval végezzük. A LIBRA VIRTUA így nem egy weben keresztül elérhető, standard, dobozos szoftvert, hanem a saját üzemeltetésű rendszerekhez hasonlóan, a cég igényeire szabott megoldást jelent.


Mit nyer Ön a LIBRA Virtua-val?

Az alábbi táblázatban összehasonlítjuk a klasszikus, saját erőforrásokkal üzemeltett ügyviteli és vállalatirányítási rendszerek sajátosságait, valamint a szolgáltatásként igénybe vett rendszerekét:


A táblázat megtekintéséhez, kérjük kattintson ide!

Projektről bővebben